laurdag 29. desember 2007


I løpet av festen fekk eg sneke meg til ei stund med den vakre lille Julie. Jo, vi hadde det aldeles artig i lag vi. Kommuniserte veldig bra, og leika med ei dukke med ein blå hatt og kluten som ho hadde gulpa på. Den var no forresten veldig god å ha i tilfelle ho skulle gulpe på meg, for det pleier dei fleste av barna eg helde gjere, om det ikkje e gulping, så går det den andre vegen.

Godt ut i kakeetinga var det tid for meir talar, og då fant ho søte lille Julie ut at ho skulle ta å presse ut litt masse. Og det gjorde ho, med ei ganske så høglytt pressande stønning. Men så ropte toastmastaren meg fram på scena, så då måtte barnets far ta over…

5 kommentarer:

Anonym sa...

Dere ser så søte ut sammen!!!

Mar!ta sa...

jo takk, men vi er ganske så søte kvar for oss også:) Hahaha

Anonym sa...

ja det er dere:)

Mar!ta sa...

ohh takk takk:) SÅ koselig å høre da! Det skal eg sei til Julie neste gang eg møte ho:)

Anonym sa...

Ja det må du;) så må du no hellse fra meg også da!!!!!