søndag 16. desember 2007

Om eksamen


I måra e det endelig eksamen, det skal bli godt å få tømt haudet for det som er der, eller for det som skulle ha vært der! SJølv om det ikkje blir heilt skikkelig ferie før på onsdag kl 12 når mappeoppgåva er levert inn, så er det ferie alikavel i måra! Det skal bli så godt det!
Ditta her e faktisk en av dei eksamnana eg har stressa minst til, faktisk så har eg ikkje stressa i det heile tatt, det kan no bety fleire ting det:
  • at eg ikkje bryr meg om eksamen
  • at eg kan alt
  • at eg ikkje gidde å stresse, og tar det som det kjem
  • at eg ikkje trur det er juleferien snart, eg håpa berre på at eg skal våkne opp frå den teite eksamens draumen
  • eg trur eg kjem til å få ei faglig openbaring når eg får utlevert oppgåvene
  • spørsmåla er så enkle at eg ikkje treng å kaste vekk tid på å lese
Ja, dei vanlige tankane mine, men heldigvis har eg forebudd meg, men eg har stor trua på nokre av dei punkta som er nevnt over her...hehe...

Ingen kommentarer: