onsdag 19. desember 2007

7 ønsker

Eg tar utfordringa di "Forgjengeligeting"

Mine 7  ønsker:
  • at eg kan være eit synelig brennande lys i ein grå kvardag
  • at eg skal lære å jobbe meir med meg sjølv, ikkje forvente at alle andre skal forandre seg
  • lære meg å være takknemmlig over små ting, som betyr så masse
  • at eg skal minske, og gjer plass til ein som er så mykje større
  • at eg kan få sjå tydeligare kva eg kan gjere for dei rundt meg
  • å elske min neste som meg sjølv
  • være flinkare å sei positive ting til andre, slik at dei blir bevisst at andre legg merke til det positive dei bidrar med, eller er.

Ditta her var egentlig ganske vanskelig, det er mange ting ein ønske, men ja, skriv ned 7 ønsker, og sjå kva du kjem fram til.
Eg tek å sende utfordringa vidare: skriv ned på bloggen din, 7 ønsker, og send den vidare...

3 kommentarer:

Hilsen Bodil F.T. sa...

Flott, Marita! Du har mange gode ønsker!! Og så likte jeg innlegget ditt om Feed me!! Hørtes ut som at du har hatt en gøy biltur til Olden!!

Anonym sa...

Flotte ønsker Marita! Og det var godt å høre du har kommet deg heim og blir tatt godt vare på :)
Eg er også heime, og blir varta opp :)
Kos deg masse i jula, slapp av og nyt det!

Mar!ta sa...

Takk takk family:)
Ha det flott som bare det i jula, så e eg klar for ein Vigra tur i januar:)