onsdag 19. desember 2007

Bursdag?


Eg e så rar. Fordi det var så kjedelig å lese til eksamen så måtte eg finne på nåke tull. Og då måtte rett og slett spøken finne sted inne på Facebook. Og den tullen eg syns va så genial e ikkje så genial alikavel, den er bare heilt poenglaus...men ja iallefall...Facebook er ei internett side som rett og slett blir brukt alt for masse, ja eg må vel sei at eg er ein av dei...men det har no seg sånn at ein kan legge inn datoen for då ein har bursdag, og då vil vennane din automatisk få beskjed om dette når dei logga seg på...litt sånn teit, for det er jo ingen som egentlig huska at du har bursdag, det er bare det at dei får beskjed om at du har bursdag, og føla dei MÅ gratulere deg fordi dei veit at du veit at dei har fått beskjed om at du har bursdag...så då tok eg rett og slett og bytta fødselsdagen min med ein anna dato: 19.desember, hurra for bursdagsbarnet i dag-meg! Det er jo koselig når folk huska på deg da, eller gratulera deg med dagen sjølv om du ikkje har bursdag. Men det er enda bedre når folk stilla seg tvilande til datoen, og faktisk huska på kortid du egentlig har bursdag:) Bursdag - for eit utrulig rart ord forresten!!!
Jaja på ein måte så kan eg vel sei det at eg har følelsen av å ha fødselsdag, for på ein fødselsdag då blir ein jo rett og slett fødd, og eg har vel egentlig blitt eit heilt nytt menneske no når eg har fått levert frå meg eksamensoppgåvene og fullført den skriftelige eksamenen - altså starten på eit "nytt" liv -altså fødselsdag.... ja eg veit det, sjølv om eg har prøvd å forklare så er eg rar:) hehe

1 kommentar:

Hilsen Bodil F.T. sa...

Du e jammen ei innholdsrik taus du:) Dette var slett ingen dum betraktning!! Ha en god dag, og nyt juleferien!!