torsdag 6. desember 2007

KatjaKay og BenteBent


Siden det er desember, og siden eg ikkje har TV på hybelen så må eg jo berre sjå på barne-tv, spesielt siden det er så koselig med julebarne-tv! Men eg vart ganske skuffa, for det var super-kidza eller nåke sånn, og det var jo bare skikkelig elendig!!! Nei eg fekk nok av Gaupa Gisle som berre var dum. Men eg skal ærlig innrømme at eg holdt på å le meg skakk av "Bente-Bent og Katja-Kay", sjølv om det er noko av det mest poenglause barne-tv som nokon gong er laga... For å sei det sånn, så driv dei ikkje med noko kjønnskamp med namna sine, kvifor ikkje møtast på halvvegen?
Så har eg no kost meg med handball VM, åhh det er så teit at det alltid skal være VM når det er eksamen!! Menmen, det er jo ikkje kvar dag det norske laget spela, og kampen tar ikkje så lang tid, så eigentlig gjer det ingenting alikavel at det er i eksamenstida...

Ingen kommentarer: