søndag 2. desember 2007

Gule hanskar

I dag har eg vaska opp...hurra...Har faktisk funne ut at det er mykje kjekkare å vaske opp når ein har dissa fancy gule oppvaskhanskane på. Det gjekk faktisk som en draum. Like før eg tok å vaska opp alt eg hadde inne i skapa...sånn går no dagane.
Veldig greit å kunne ta på det varmaste stille på krana, uten å bekymre seg for å brenne seg!
Oppvaskhanskane e faktisk ganske så praktiske, og kan brukast til så mangt, eg har feks nytta dei når eg har vore ute å fiska...praktisk sånn at ein slepp å bli grisete på fingrana- men kanskje litt dumme då dei har ein litt vel skrikande farge? For gule må dei jo være, blå oppvask hanska er ikkje kult!
I dag har no eg gått rundt og lukta skikkelig godt. Bror min hadde nettopp kjøpt ein ny parfyme som lukta utrulig kjempe godt, så då måtte eg rett og slett berre spraye på meg! Bra at eg ikkje har møtt på nåkken kjent folk etter at eg spraya meg! Hadde vel vore litt vel rart? Merka faktisk at katten var litt skeptisk når han kjente sånn mann lukt - menmen må ta å få han vant mannfolk igjen no som han skal heim i jula.

Ingen kommentarer: