søndag 23. desember 2007

Ei trådlaus forvirring



I dag har eg jammen hatt det artig. Vi har sotte her i stova med to lap-toppa. Der den eine har trådlås mus med sånn greie som ser ut som om ein minnebrikke. Eg tok musa og sat meg ned med mi maskin tvers over den andre personen som sat med den andre maskina. Slik at eg fekk kontroll over den andre maskina. Eg nemnte litt om diverse virus som hadde infisert ei rekke datamaskinar i Noregs land, og tok over styringa på musa slik at det nesten ikkje gjekk an å styre den dit ein ville. Så begynte eg å ta kontroll over den andre maskina. Haha må sei det var vanskelig å halde maska når eg såg kor irritert den andre personen blei. Eg kom stadig med tips om kva som skulle bli gjort for å bli kvitt virus programmet, men når tipset blei å halde seg for øra og skjegle med augene, fant dei ut at det måtte være noko tull.  

7 kommentarer:

Anonym sa...

jah... det var da gøy det da!!

Mar!ta sa...

hihi ja det var veldig artig:) men stakkars Jon Øyvind!!

Anonym sa...

jah... han fekk seg en Pipe oppå håret... og ut pipa kom det jo røyk;):)

Mar!ta sa...

Ja, du kan jammen å sei saker og ting lille søs:)

Anonym sa...

holder ikkje du på med ei oppg.??

Mar!ta sa...

JO, men så må eg jo bare svare favoritt lille søstra mi da:)

Anonym sa...

:) jo, takk for detda!!!!!!!!!!!