laurdag 22. desember 2007

Feed me


ÅÅÅ jul med din glede. Det er så deilig å være heime med resten av gjengen her i vikja no! Ditta her e virkelig ferie! Mamma e komen i morsrolla for fullt då ho må ta vare på alle 5 barna, og i allefall dei 4 som har flytta heima i frå, med å ”stæshe” opp bordet til ei kvar tid, og ikkje la det gå så veldig lang tid mellom måltida. Her e det om å være konstant mett heile dagen. Eller så mette at du eigentlig starta neste måltid på full mage, mamma da, du gjer oss tjukke! Men du e go da, og det er maten din og Dessutan er det veldig koselig når nokon likar å stelle fint i stand til deg. Elles e det rart å være i eit hus som er varmt, som blir varmare og varmare til det plutselig blir så varmt at du får fullstendig panikk, og plutselig legg merke til at alle kleda dine verkar som glava som ikkje klør, men som er bare veldig veldig veldig varme. Elles så har eg det fint
I dag har eg vore på jobb, og kjørt innover mot Olden. Å det var skikkelig fint ,trea var fulle av krystalla og dei glinsa så fint, derfor så kjørte eg med fjernlysa på når eg eigentlig ikkje trengte det. Det var så kaldt og friskt i dag tidlig, at eg nesten ikkje klarte å styre bilen – altså pga at rattet var så voldsomt kaldt! Radioen sto på full guffe mens eg dreiv å gaula på alle andre slags sanga enn dei som gjekk der, vifta sto på og bråka meir enn ein bulldosar, og bilen bråka meir enn det igjen fordi eg dreiv å feilgira og rusa den. Trur eg skulle kjøpt meg ei miljøkvote før eg for på dinna turen der…
Men det gadd eg altså ikkje, kankskje eg skal gje det til nokon neste år? Kanskje det blir sal i januar, så eg avventa heile innkjøpinga.

3 kommentarer:

Anonym sa...

det dere med " treet fulle av krystalla " , var det juletredet vi har inne, eller var det det som var ute?;)

Mar!ta sa...

Nei det var i dei trea som var på veg mot Olden, det var kjempe fint! Alle trea hadde masse krystalla, som såg ut som snø, over seg!! Det glinsa skikkelig!! Du hadde syks det var SÅÅÅ fint Mirjam:)

Anonym sa...

Åja... det var jo SÅÅÅ fint det derre juletredet også da!!! for det var eg som pynta det_med litt hjelp fra mama.. men det var sikkert kjempefint, Ja...