måndag 3. desember 2007

Isolat

Då skal eg straks, veldig straks fyke til Fosnavåg å være der å lese fram til eksamen...
Skal bli godt å kunne trekke seg vekk frå byen og berre høre på knitring frå ovnen og kjenne stillheten senke seg. Svak instrumental musikk, mens stearinlysa blafra litt i vinden frå varmepumpa, kakaokoppen er godt planta i henda mine mens eg kjennar at den er glovarm slik at eg må sette den frå meg...Hærlig!!!! (ikkje å brenne seg da selfølgelig)
så ligg jo huset ganske greit til, ingen naboa som bur heilt opp i huset, ingen bila, ingen lyktestolpa - ganske mørkt egentlig. Og der skal eg være no i 2 veke...off eg kjem til å bli skikkelig redd når det blir mørkt og når eg skal legge meg...så da kjem eg til å bli skikkelig sprek når eg skal springe opp heile trappa så fort og så stille og med så få trinn som mulig...
Men det tåla eg:)
Ha ei fin adventstid alle mann og dame! Det skal eg:)

Ingen kommentarer: