søndag 1. juni 2008

Facts

Forgjengeligeting utfordra meg på å svare på desse 5 spørsmåla:

Hvilket navn går du under?
Marita, Marra og pudding (sist nevnte av lillesøstra mi)

Tre ting som skremmer deg
Alt på størrelse mellom ein maur og ei mus, stå under åpen himmel når det blir fyrt av raketta og tilslutt; støvsugeren (fordi eg ikkje tør å drepe dyr som kjem seg inn i leiligheta, og då suge eg dei inn i støvsugaren. Selfølgelig blir det tapa godt igjen over holet slik at dei ikkje kjem seg ut...når eg skal tømme posen? Då ringe eg til bror min)

Nevn 3 ting du allerhelst har på deg
Ei dongeribukse i stort, mjukt stoff med strikk i beina. Øredobber. Hårklemmer.

Tre sannheter om deg selv
1. Eg digga å vaske gulv, men kan ikkje fordra å støvsuge
2. Eg har jobba 3 år på blomsterbutikk
3. Eg har representert alle studia på høgskulen, faktisk:)

Nevn 3 ting du gjerne vil ha
Ein jobb i Stavanger, ubetinga tilgang på Ecualyptus Extra, MELK !

Ingen kommentarer: