onsdag 4. juni 2008

Eksamen

Her sitte eg, tidlig på morningen, og av alle ting så skrive eg blogg. Men er ein våken så er ein våken. Kaffien frå i gårkveld gjer susen i dag også...venta berre på at den skal slutte å virke... Våkna med stress-syndromet i dag også, og trudde eg hadde lest so masse som eg har gjort til inga nytte, men heldigvis ikkje. Fekk fort i gang hjerterytmen og pulsen med andre ord!
Om 2 tima sitte eg å skrive på eksamen, eg håpa i allefall at eg skrive. Jo, eg må no få til noko. Det MÅ eg. Tenk om eg ikkje skrive? Tenk om eg ikkje kan skrive noko. JO eg SKAL skrive noko, for eg orkar ikkje å lese ditta stoffet ein gong til..ohh snart ferie. Gleda meg:)

Tenkte eg skulle meddele at eg er blitt solbrent mellom skulderblada. Hadde det ikkje vore for at det er så vondt å bevege henda i det heile tatt, skulle eg tatt eit bilete, men eg er redd huda skal sprekke (!!)...så eg lar det være med det...
Ellers så er eg høgst useriøs i dag...nei du, ha ein FIN dag!

4 kommentarer:

GUNHILD sa...

litt seint, men masse lykke til i dag:D
åja, afrikanerane e heilt skjønne:)
trur oss he litt av dei samme drømmane egentli....ej tenke sjukepleien etter DTS å så reise ut etter litt erfaring i norge...:P
Kos dej masse i sola seinere, å tenk på at du e ferdi:D

Hilsen Bodil F.T. sa...

Det er en utfordring til deg på bloggen min ;)

Anonym sa...

Korleis gjekk d på eksamen?
Gratulere med sommerferie og ferdig sjukepleier :)

Anonym sa...

Takk for interessant informasjon