laurdag 14. juni 2008

Uten tittel

Har vore heime i Innvik sida søndag, og det kjennast ut som eg har vore der ei evigheit! Misforstå meg rett, det har vore kjempe godt å vore heime, og eg har verkeleg fått slappa av saman med min hærlege familie. Vore å gått tur og kikka på den fantastiske bygda, og berre hatt kvalitetstid og gode samtalar med das Eltern, die Scwester und das Bruder. No er eg tilbake igjen i Ålesund for nokre dagar, faktisk så skal eg i bryllaup i måra, det blir kjekt:) Så skal ned til Innvik på onsdag igjen - for da har mamma laga kake til meg:) Eg blir så flau når eg har bursdag eg, så det er bra eg bare er født ein gong, hadde ikkje orka hatt bursdag ein gong til pr. år!

Har vore med min kjekke vennegjeng i dag, vi har hatt vannkrig inne ((!) - unnskyld Olav), sloss litt og kost oss med pizza og ekte Sierra råning! Ein skikkelig kjekke gjeng som eg merka eg har savna masse berre desse få dagane eg har vore vekke frå dei. Korleis skal det no gå til hausten uten dei?? *snufs...tørke snørr på gensaren*
Men vi har no heile sommaren til å gå leie kvarandre på! Eg håpa vi blir skikkelig lei av kvarandre sånn at det ikkje blir vanskelig å reise herfrå... men det kjem vi nok ikkje til å bli, og det vil eg forresten ikkje heller! Takk for gode venna!! Amen!

Ingen kommentarer: