fredag 6. juni 2008

The Challenge

Frå Forgjengeligeting: "Kvar spelar svarar på spørsmåla om seg sjølv. I slutten av innlegget gjev du det videre til 6 andre personar og fører opp namna deira. Så legg du beskjed hos dei om at dei er tagga og ber dei lese din blogg. La personen som tagga deg vite det når du har lagt inn svar."

1: Hva gjorde du for 10 år siden?
Eg slite i grunnen med dårlig husk, men då var eg altså ca 12 år. Lillesøstra mi var då 2 år. Eg var i Innvik. Vi var nok ute i hagen og herja. So var eg ute å sparka fotball med brørne mine, og vi for sikkert å bada etterpå.

2: Nevn 5 ting du har/hadde på "gjøre-lista" di idag?
Ringe på hybel/leilighet i Stavanger
Pakke det meste av tinga mine ned i esker
Gå ut med søppla
Åh - det er jo ferie - eg vil ikkje gjere meir i dag!

3: Snack jeg liker??
Panda Lakris!!!
Nøtter
M & M's
Bamsemums

4: Ting jeg vil gjøre som milliardær??
Tiende, Betalt ned studielånet, kjøpt leilighet, gitt ein drøss til mamma, pappa og søsken. Reist til Afrika og bidratt med det eg hadde kunna.

5: Steder jeg har bodd?
Narvik - Innvik - Førde - Ålesund

Kven skal eg tagge? Alle har vel blitt tagga no... Prøva meg på disse:
Mirjam, Janneke, Gunhild, Olav, Frank og Hanne

4 kommentarer:

Hilsen Bodil F.T. sa...

Flott levert!! Et spennende liv bak og sikkert foran også... Men skal du til Stavanger da...???

Mar!ta sa...

Oj, av dagens "gjere liste" fekk eg gjort null av punkta...jaja kanskje i måra:)

Jess eg skal til Stavanger, håpa på å få ein jobb:) hehe Så ditta her e spennande saker:)

Mirjam og hunden Tanja sa...

ska eg berre skrive det inn på bloggen min??

Mirjam og hunden Tanja sa...

der det står " steder jeg har bodd " må du skrive inn stavanger.