tysdag 1. januar 2008

Free to fly



Jupps, då e det starta, året 2008. Tida går fortare enn nåken sinne, og eg får panikk. Ja, det gjer eg. Tida går alt for fort.
No sit eg her i stova, skal snart gå på jobb, nattevakt i dag og. Må sei det er sprekt at eg har jobba meg inn i det nye året. Det er litt godt at det er siste vakta mi for dinna gongen, for no er eg passe lei av twist og anna slags sjokolade.
Tenk at eg om eit halvt år er ferdig utdanna, det er litt skummelt. Men det skal bli godt å sleppe studie livet for ei stund. Sjukepleiaren Marita. Rart. No gjenstår berre det siste semesteret, den siste innspurten. So skal eg begynne å jobbe på sjukehuset her i Ålesund, i alle fall i sommar tenke eg, om eg får jobben då sjølvsagt . So får eg sjå kva som skjer. Kanskje ein tur til Israel til hausten? Eller London for eit par veke? Åhh det hadde vore kjekt. Vidare planar veit eg ikkje, veldig godt å være ”free to fly”. Så eg får sjå kor eg flaksa helst, ikkje nordover i alle fall.
Men først skal eg på roadtrip med Grete, nedover vestlandet. Det blir kjekt!! Det gleda eg meg masse til! Eg e klar for eit fantastisk bra år!!! Eg tek ein ting i gongen, og dei andre tinga skyv eg framføre meg til eg står der i stor forundring over at eg ikkje byrja å planlegge tidlegare. Det er godt!! Å leve i nuet, ta problema når dei kjem.
”Vær derfor ikke bekymret for dagen i morgen! For dagen i morgen skal bekymre seg for det som hører den til. Hver dag har nok med sin egen plage”. Det er godt å kunne praktisere dinna her. Sjølv om det kanskje ikkje akkurat betyr at du skal gi blaffen i å tenke framover, og planlegge.
Lev livet folkens!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa... kan jo se deg med en sjokoladeskål på bordet uten at du tar av ho!!

Mar!ta sa...

nei hysj Mirjam!! Du må ikkje røpe hemmeligheten min, sånn som eg gjorde da eg sa at du likte fiskebolla:)

Anonym sa...

Neida... men nå er vi jo skulds;):)

Mar!ta sa...

Oki doki smoki:)

Anonym sa...

Oki doki smoki til deg også!!:)