tysdag 15. januar 2008

Miljø katastrofa




I dag har eg lest eit veldig bra innlegg i VG. Med overskrifta ”bil må bli dyrare”, ja det er eg heilt eining i . Eg har jo ein Sierra 85 modell som eg gjerna har lyst på fleir foldige tusen kroner for. Så kvifor ikkje være einig? Har du lyst på ein bil forresten? Berre ta kontakt. Neida, eg bare tulla, super bilen min e ikkje til salgs! Veteran bil om 7 år! WOW det blir saker!!

Men etter å ha lest litt meir enn bare overskrifta gjelde det visst ikkje nødvendigvis prisen på bilen som skal opp, men avgifter, bensin og sånne ting. Alt for å minke CO2 utsleppa, joda då må visst prisane opp har dei funne ut. Men eg sjønna egentlig ikkje heilt alt ditta der styret der.
Det er bra at Norge set i gang tiltak for å redusere CO2 utsleppa, men kanskje det hadde vore ein ide om at alle landa burde stå saman om dette. Eg meinar, Norge som er det bitte lille landet har vel kanskje ikkje dei største utsleppa.
Kva med frimerka, har dei høgre prisane på dei sammanheng medmiljøkrisa? Joda det har det sikkert på ein måte, det er jo sopass dyrt for eit frimerke at folk snart begynner å køyre breva sine ut til mottakaren sjølv, her er caset: sett ned prisen på frimerker, og forebygg CO2 utslepp. Blir det dyrare med frimerker, finn folk ut at det er like greitt å berre fare på besøk til folka i staden for. Og då vil ikkje det være vitsen med å ha folk som jobbar i posten lenger, fordi det blir ingen brev å sortere, og heller ingen lastebila som kjøyra ut breva. Åhh, no gjekk det opp for meg, Norge prøva å redusere CO2 utsleppa med å boikotte Posten!!! ÆÆÆÆÆ!! For på den måten blir det mindre ark og kort som må brennast, fordi folk er dårlege på å gjenvinne og berre kasta ting i peisen…
Og kva med ferjene, det er no ein del ferjer her i Norge, og dei fleste har vore i drift i mange mange år. Kva er det dei pengane går til som dei får inn i løpet av ein dag? Kva med å samle dei opp og bygge bruer i staden for ferjer, med gang og sykkesti. Tenk, då slepp dei å verken ta buss eller bil, eller båt. Det ville på sikt vore ein reduksjon i utsleppa. Eg er så klok!

Åhh, eg altså , eg har jo berre svarte på all verdens spm! Stortinget/Bigthing: Here I come!

1 kommentar:

Anonym sa...

kalla du bilen din en superbil?