tysdag 22. januar 2008

Askepott - analysen


I mange år – faktisk nesten heile livet har eg leita etter DVD’en med Askepott fra Walt Disney. Og der, der såg eg den, sjølv om det er 2 år siden eg fant den, så kjenne eg gleda i meg endå!! Eg har aldri hatt det så fint når eg har kjøpt ein ting før! Hehe
Her om dagen satt eg DVD’en på. Har ikkje sett på tv eller film på kjempe lenge! Det er liksom noko det å berre sette seg ned, slappe av og berre glane på skjermen utan å måtte tenke noko særlig…
Men nokre tankar blir eg no alltids sittande å gruble over…
Glasskoen. Utrulig flott kjole og flotte sko, men off ein glassko? Tenke seg til kor ubehagelig det må være å gå i dei! Klamt, kaldt, tåsefis og tungt å løfte foten, pluss at ein må være riktig så forsiktig med kor ein trakka og kor hardt en setter foten ned… Dei dansa no så lett på tå ut på balkongen under den klare himmelen, men tenk om prinsen hadde trakka ho på tåa? Skoa kunne jo ha knust – og då ville det plutselig ikkje vore så kjekt å være den personen som hadde på seg glasskoen, heller ikkje prinsen, for då måtte han ha plukka ut masse glassbita frå foten til Askepott. Blodsmitte!?!! Jaja
Eg kan no og sjønne at dinna drømmen ikkje varte lenger enn til midnatt. Ho hadde sikkert ikkje holdt ut å gå med skoa lenger enn det..sikkert derfor ho mista skoen i trappa og…ho hadde så vondt at ho bare måtte sparke av seg skoen for å kunne springe fortare… Og når dei ridderane skal ta ho igjen – off dei har jo verdens skumlaste hesta med røde auge som skal finne ho – ikkje rart at det vart fart på den vogna Askepott satt oppi. Ditta her e no ingen måte å fange ei jente sitt hjerte på vel?? Stakkars Askepott!!

3 nøtter til askepott…kordan greidde ho å lage seg til på håret i så full fart? Og kordan i alle dagar fekk ho alt håret til å bli værande under den lille hatten som ho hadde på seg då ho skulle ut å skyte ein hauk?? Filmtriks? Nei, trur nok ikkje dei hadde det på den tida.
Dessutan så ete duene dissa bønnene og linsene, filmen er berre spolt tilbake… berre legg merke til det neste gong du ser den. Når ho har gjømt seg opp i treet og ikkje prinsen kan finne ho – kvifor går ikkje han rundt på andre sida av treet og ser opp? Då hadde han sikkert sett ho… Fekk Askepott straff etter at ho hadde kosta stova full i aske?
Ho seie ”alt jeg har er Jorasjekk
*ugla: uhh uhh*
nei, vent, jeg har meir – hasselnøttene…”men kva med den kvite rose greia ho satt og strauk på rett før? Var ikkje den hennar?
Kven er det prinsen ber opp til dans? Er det egentlig ho i den orange kjolen, eller er det ho ste-søstra til Askepott? Han stoppa nærmare ho orange dama…
"Jorasjekk, hvem har lagt sadelen på deg?"...så ser ho bort på ugla som blunda med augene...men seriøst, ken var det som la salen på hesten? Ikkje ugla iallefall, for den satt der no heile tida..
Ste-mora til Askepott er mest sannsynlig den kvinna som inspirerte nokon til å lage ”Batman”…seriøst den kvite falggermus hatten e ikkje noko særlig å gå med på ball.
Kvifor vart ikkje skoen våt når dei datt ned i dinna store dammen? Eller pressa han ein våt sko på Askepott sin fot?
…Og eit bryllup – etter nesten kun å ha svart askepott på følgande 3 spørsmål:
men ingen skorsteinsfeier?
Hatt med fjær, bue og pil – men ingen jeger?
..men ingen prinsessse – hvem er det?
(”askepott, askepott, vår Askepott”
…mange hattar i lufta…”og min også, om du vil ha meg da”…*blikk og latter* ”bryllup, nå blir det bryllup”…*musikk*)
Joda, eg må nok innrømme at eg har sett Askepott eit par gonga…og no, no skal eg sjå Askepott 2!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha.. din overanalyserende filmøydeleggar...på ein, to, tre va magien me '3 Nøtter' vekke *hrmf* ..nåken så he fortalt dej at du e litt gøy..?

Mar!ta sa...

Off...unnskyld!! Men eg kunne ikkje dy meg:) hehe
..det e mange som har sagt eg e rar da hehe:)

Anonym sa...

HAHAHAHAH XD Så sinnsykt vittigt! jeg bare søkte på askepott bilder og så kom jeg inn på bloggen din og begynte og lese x)

Mar!ta sa...

Komiskt:) Det e viktig å tenke nøye igjennom ka ein ser på, derfor er det å sette seg ned å analyser ein film veldig bra - finne veldig masse interessant:) hehe