laurdag 26. januar 2008

Stearinlys


Hurra, i dag gjekk straumen!! Det er alltid så kjekt når straumen går –flash back frå barndommen då vi hadde tent masse stearinlys og bar med oss lysestaka om vi skulle gå frå den eine plassen til den andre...Men kor straumen gjekk, eller sprang veit eg ikkje, det trur eg faktisk ingen veit, men han for i allefall her i frå. Kanskje han syns det blei så skummelt og mørkt når han skulle gå at han for å gjøymte seg? Ja, det trur eg! 
Egentlig skulle folk bli litt gla når strømmen for(...å gjømte seg), fordi folk klaga over at strømmen er dyr, så då fekk dei faktisk spart litt penga i dag og! Og i strømlause perioda er det bra å være student! hehe
Ingen fare her i huset, for kloke Marita har frå morningen av hatt sterarinlys brennande. Altså, det har vært fyr på tråden, kveiken, i lyset, heile lyset har ikkje brent, for då trur eg brannalarmen ville gått (kor då?), og så ville resten av huset forsvunne og…og det var jo bra ikkje skjedde.
Men plutselig vart det så svi lukt her inne, og det vart veldig lyst. Eg snudde meg og der står katten i full fyr!!Oppe i eine stolen. Du store! I mangel på noko anna væske tilgjengelig måtte eg ta flaska med rå-saft å helle over han, så resten av kvelden må eg vaske golv, og tak, og sikkert kle om dinna stolen igjen…menmen man må være positiv – det heile kunne vore verre om det faktisk hadde skjedd og at eg ikkje satt her og tulla…God helg!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

TOK KATTEN FYR??????

Mar!ta sa...

neida, det var bare tull:)
måtte bare ha nåke rart å skrive:) hehe

Anonym sa...

oki! syns ikkje du også et det er koselig når strommen går? prøv å ha stearinlys vesidenav vasken:)

Mar!ta sa...

:) Vedsiden av vasken? Nei no skjønna eg ikkje heilt lille venn:) Koffer e det fint å ha lyset vedsiden av vasken da?