fredag 4. januar 2008

Av Mirjam 11år

Jah… eg lure no på kva det er som gjer at Paazan er blitt så feit no i jula…
Og det kan vel ikke være det at han har spist en del gulost og potet+ gullerot?!
Næhh… gullerot- det spiser jo han masse av… så det er jo egentli litt rart at han er SÅ feit, for gullerot er jo SUNT!! Åsså ser det jo nesten litt ut som om eg ete mykje meir usunt enn ka hann gjer.. hehe….. nei det er jammen rart det at han lika nesten ikkje fisk!!
Eg måtte jo mate han for at han skule ete det… nei han derre Paazan… nei han er ikkje ein vanlig katt heller… HIHI!! ;) jahh… eg har jo vert på skulen og drivd på som vanlig… ska ikkje seie at det er så VELDIGT kjekt der da… i friminutta som gjekk var jo eg ute og sklei en to-tre gangar på isen…
Det var ikkje så deilig heller ska du skjønne… for eg heldt på å gå ut i spagat!!!- auuu!!!!
Men nok om det… han paazan er jo kjempeglad i alslags mat han får… og ikkje snakk om aktiv… viss han søv, og du kjem inn til han med ein tråd, varer det ikkjelenge før han slår kloa i den…Og når VI søv, kjem han og borer snuta inn i munnen min og vil kose!!! Og når han også høyrer nokon som rasler i et papir, spretter han opp av stolen, og springer rett mot meg/deg. Det er vel kanskje fordi han tror det er noe godtreipapir som driver å rasler. Han er også veldig glad i kips og snack a jack… som også eg er…
Favurittpålegget mitt er pianøttsmør nedst og sjokonøtt øvst… ikkje så veldig sunt da.. men kjempegodt! Prøv det sjølv! Og litt salt på toppen!!

Og når eg kosar med paazan, får eg ofte støt… - kven veit!? Kanskje han er en elektrisk katt som går på strøm!?
Da vi var på tur til nokre venner i florø, så hadde mamma med litt snacs! En kvikklunch!!
Men gjett kven som åt opp den da! Sjølveste søstra mi Marita!! Men den andre søstera mi Hilde Kristin var jo også med på å spise den opp da… så…Ja, og når vi skulle ha kvelsmat eller st måltid, så ville dei berre vere der.. dei var så mette…og trøytte…Det var jo berre ein firepakning med kvikklunsj da!! For det er jo ”ikkje ”masse sjokolade i den da! ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh så fint skreve da Mirjam!!

Mar!ta sa...

hihi sjøldiggaren:) Neida, det var veldig bra skreve Mirjam:) Du får sei i fra om du vil skrive fleire da, så skal eg ta å legge dei ut her:) oki?

Anonym sa...

Oki!!!!!