torsdag 3. januar 2008

Ta å gje meg ein sokk



Noko av det teitaste eg kjem borti er slike meldingar eller kjedemailar som du MÅ sende vidare til vennane dine for å unngå at ulukke skal ramme deg dei neste 7 åra eller ett eller anna sånt.
Kven er det som trur på slikt? Kven er det som gidde å lage dei?
Beskjedane seier ofte ”send vidare til venna..”. Venna? Kven er det som vil utsette vennane sine for slikt, tenk om dei du sender kjeden vidar til ikkje har muligheit til å sende den vidare til andre innen den gitte tida (som ofte er 15 minutt), tomt kontantkort eller kva det no måtte være. Er du ein god venn om du sendar slikt vidare til dei då? For om du sendar det vidare sjølv, så må du no ha trua på at det stemmer det som står i kjeden. Vil du sende ulukka over på andre? Tenke mest på di eiga lukke? Kva med dei andre? Venna?

Hmm eg vil vel heller kanskje påstå og sei at dei som absolutt MÅ lage desse mailane/meldingane, eller MÅ sende dei vidare, er dei personane som leve sine ulukkelege stund. For kva glede kan ein finne i å lage slikt tull? Trur verkeleg folk at slike kjede greier har evne til å gje dei glede, kjærleik eller kva det no enn måtte være?
Og tek ein seg tid på å svare på alle desse greiene, så vil no det ta ei halv evigheit, kva definisjonen på ei halv evigheit enn måtte være. Tenk om ein heller hadde brukt den tida på å spreie glede på ein skikkelig måte!
Ulukke? Ja, det vil eg seie. Om du er så dum at du trur på slikt. Ei ulukke for heile din person.
Apropo slike kjede greier så hugsar eg at eg vart med i ein sokkeklubb for lenge lenge siden…joda ein sokkeklubb. Det betydde at du skulle sende eit par sokkar til den du fekk brevet med, og så sende brevet vidare til neste 10 personar. Hjelpe meg. Eg har serdeles kloke vennar, og dei var nok klokare enn meg på den tida, (les: på den tida…hehe)for eg fekk ikkje eit einaste sokkepar igjen…litt trist faktisk! Ulukke? Eg sendte den no vidare…

8 kommentarer:

Hilsen Bodil F.T. sa...

Stakkars deg!! Treng du sokker nå da kanskje........? Er det noen du har bare én av, og kanskje noen andre også har én, så da kan dere slå sammen og en av dere får et helt SOKKEPAR!! :)

Anonym sa...

Heisann!! Dette kjedebrevet har eksistert siden 1897. Det er helt utrolig siden E-mail ikke var oppfunnet ennå da, og det fantes sikkert ikke like mange sørgelige idioter der ute som ikke har bedre å finne på enn å sende kjedebrev heller.

Du skjønner, det er en sulten liten gutt i Baklaliviatatlaglooshen som har hverken armer, bein, foreldre eller geiter. Denne lille guttens liv kan reddes, for hver gang du sender dette brevet videre, vil 10 kroner bli donert til den lille sultne foreldreløse, armløse, beinløse, geitløse gutten fra Baklaliviatatlaglooshen-fondet. Å… Og husk at vi har absolutt ingen mulighet til å telle hvor mange ganger kjedebrevet blir sendt videre, så dette er bare rent oppspinn. Så sett i gang, rekk ut en hånd.

Aller først må du sende dette brevet til 7491 folk innen de neste 5 sekundene. Hvis ikke vil du bli voldtatt av en gal geit og kastet utfor en skikkelig høy bygning ned i en haug med dyre-ekskrementer.

Det er helt sant!!! For dette brevet er ikke som alle de falske, DETTE er helt ekte!!! Helt sant. Her er opplegget:

- Send det til 1 person: 1 person vil bli sint fordi du sendte ham et teit kjedebrev.

- Send det til 2-5 personer: 2-5 personer vil bli sinte fordi sendte dem et teit kjedebrev.

- Send det til 5-10 personer: 5-10 personer vil bli sinte fordi sendte dem et teit kjedebrev, og vil kanskje vurdere å ta livet av deg.

- Send det til 10-20 personer: 10-20 personer vil bli sinte fordi sendte dem et teit kjedebrev, og vil sprenge deg, huset ditt, familien din og katten din i luften.

Takk, og lykke til!!!

Og en liten påminnelse: Hvis du uheldigvis sender dette til 4 eller 9 personer vil du dø på flekken. Takk igjen!!

Mar!ta sa...

Hehe ja det er jo heilt sant:)

Eg lura på ken det er som finne ut kor mange gongar brevet er blitt sendt vidare...kven skal betale det?

det samme gjelder facebook gruppa Jeg gir 1 kr i u-hjelp for hver som joiner gruppa....jasså...eg lura på kor mange som har gjort det ! hehe

Anonym sa...

Ja, var det ikkje du som lånte dei rosa skoane mine? du ødela dei jo tilogmed;)

Mar!ta sa...

oj, ja dei har eg her i Ålesund forresten:)

Anonym sa...

Jaja... men eg veikkje ha dei tebake!!

Mar!ta sa...

:) Det er det som er så greit med å ha ei søster som er 10 år mindre, som bur heime, og som bruka samme sko nr. som meg:)

Anonym sa...

jah... snart er det jo du som må arve noe av meg!!!