fredag 2. november 2007

Mr.Thomas tog er ikkje så tøff lenger


Fredag- ein dag der alle blir ekstra gale fordi dei veit at den forhåpentligvis er etterfulgt av to fridaga:) Så da måtte no eg ta å finne på nåkke rart, så rett som det var så gjorde eg det. For å lage ei lang historie kort så har eg i løpet av det forrige året bada ein gong i veka heile året, saman med Marte og Hanne. Ditta her fortalte eg til ein viss person som klara å erte på seg ein kaffikopp, og meg. Han trudde ikkje på det, så da måtte eg rett og slett ta å bevise det med å ta meg ein symje tur ditta året her og…kan ikkje sei at eg gleda meg til det, men eg MÅTTE, pga egen stoltet, han skulle ikkje få anledning til å sei ”ka sa eg?”. Så då, 2. november, med regn, antyding til snø og litt hagl, vind og veldig kaldt, fant Marita ut at ho skulle bevise det ein gong for alle – måtte bade i dag, ein ekstrem dag for bading! Fekk lokka med meg Silje, og ho var svært positiv til heile greia, heilt til ho sto der i sokkande, shortsen og bikinien sin i stiv kuling ute med Atlanterhavsparken, i fjøra. Vi fekk labba oss ut i vatnet, men fant ut at det var sand som gav etter under beina våra, så da sprang vi på land igjen, i full panikk for å sette oss fast i sanden, og aldri komme der i frå. Vi prøvde å springe til bilen, men pga stivfrosne tær gjekk det heller ganske sakte, kombinert med halting og noko som kunne sjå ut som hopping. Siden tåasane våre stivna på ca 15 sekund, kunne eg ikkje sei at eg gleda meg noko særleg til resten av kroppen skulle under vatn. Kjørte ein anna plass og fekk lagt oss på svøm, og dyppa hauda våre under…brr, det var kaldt det! Berre dei tøffaste som klara sånt på fredag 2.november. Hurra for oss som er tøffare en Thomas toget: Marita og Silje

Ingen kommentarer: