fredag 23. november 2007

Vi snakker fredags pizza


Då fekk eg endelig bryna meg på mine blomsterferdigheiter igjen, og komt meg på jobb på blomstershappa! Ohh lenge sida mellom kvar gong eg er der, så det er alltid litt skummelt å skal begynne å lage buketta og div. framfor kundane, men det ordna no seg etterkvart:)
Etterjobb så skulle eg ta meg ein tur på Ålesund bedehus, men siden eg var 1 time forsinka så tørte eg ikkje gå inn, så da satt eg ute i gangen og fraus, for ned på Narvesen og reiv ned ein del koppar før eg greidde å søle masse kakao på dinna automaten der, men etterkvart som fingrane mine tinte kom det seg. Stakk opp på bedehuset igjen og etterkvart vart møtet ferdig.
Stakk opp ein tur til Grete etterpå og inviterte nokre venna, og laga pizza. Mmm good stuff! Vi snakka til langt på natt, og då var Grete så snill at ho lurte på om eg ville overnatte, og jaaa det ville eg. Ho hadde til og med ein tannkost som sto klar å venta på meg!!! Hurra for ei bra dame!

Ingen kommentarer: