onsdag 28. november 2007


Alt for masse å tenke på! Nokre gongar skulle eg berre ønske at eg var dinna ukastrerte hannkjønns katten min sånn at eg slapp å gå på skule, jobbe og ha eksamen! Tenk at eg for eit år sidan kjeda meg så når eg las til eksamen at eg faktisk skaffa meg katt!
Eg lurar på kva eg skal finne på i år, ein ponni kanskje?
I dag så har eg ikkje gjort noko særlig, ikkje resten av veka heller faktisk, sjølv om at  det var dinna veka her eg skulle skjerpe meg med alt som gjaldt skule og eksamen! Men i staden for å skrive oppgåver, så har eg heller brukt tida mi på å tenke på kor mykje eg har å gjere, oppgaver og eksamen, og brukt tida på å bli sliten i hodet... og i tillegg så er eg gått tom for melk...livet e trasig av og til! Menmen snart, veldig snart, faktisk alt for snart så er det eksamen, og etter det - då altså, då er det FERIE!!!

Ingen kommentarer: