fredag 9. november 2007

KRIK tur


Ja, då var det plutselig fredag igjen, veka går alt for fort og seint på samme tid! Men ja, fredagen kom no den som vanlig, og dinna helga her hadde vi på KRIK bestemt oss for å reise på tur til feriehuset vårt i Fosnavåg. Først måtte no eg få pakka dinna bagen min, som eg egentlig føla blir mindre for kvar gang eg skal på tur...men eg fekk no pressa alt oppi etter ei stund, etter at eg hadde tatt ut en del for å ta det oppi ein anna bag....ja sånn kan no det gå... Etter å ha kjørt i tja, vel 30 sekund så streika lysa på den eine bilen (som forresten ikkje var Ford), men dei fekk no fiksa det etter ei lita stund, vi kjørte Ford, og den virka lysa på=)
Vi var 6 stk som reiste, og kom fram til eit kaldt hus i 19 tida på kvelden. Gjett om eg har funne ut at eg skal ha varmepumpe på huset mitt ein gong i framtida da, for dinna vifta gjorde jammen susen!! Vi laga til ein koselig kveldsmat med reker og greier, og etterpå samlast vi i "peis-stova" og prata og spelte spel, og eg, eg trylla!! Asgeir, ein gong skal eg fortelle deg kva eg gjorde:) Så etter å ha ledd litt av tryllekunsten og spelte bondebridge og andre saker, så vart klokka plutselig masse og tida var komen for å legge seg.

Ingen kommentarer: