onsdag 24. oktober 2007

Tomat og sennep



Tomat, ketchup , tomat ketchup, ketchup som har opninga peikande mot himmelen, og ketchups om har opninga peikande nedover, ketchup uten sukker (?) og ketchup på glassflakse, ketchup i porsjons pakke, og ketchup for heile familien ketchup, og rett og slett ikkje ketchup for dei som ikkje lika ketchup – meg foreksempel . Ja egentlig det samme ulla alt det eg har skrevet, ditta her innlegget omhandla faktisk talt katchup. Idun ketchup? Heinz ketchup? Du bestemma typen, men om eg skulle ha likt ketchup, så ville eg ha valgt Idun ketchup, den orginale ketchupen med opninga peikande oppover!
Det eg lura på, kva er vitsen med å sløse med tomat planten? Altså, når du for eksempel ete hamburger, så er det mange som har tomat på i tillegg til ketchup! Men det er jo samme tingen, bare det at ketchupen, som er mosa tomat tilsett sukker og andre E-stoff ikkje lenger har forma som ein tomat med ein grøn ting på toppen. ”Spis fem om dagen” seiast det…kanskje pølse med ketchup ikkje e så usunt som dei skal ha det til, tatt i betraktining at du tar ei heil flaske med ketchup på? Den mengda må no være over 5 solmoden tomata!! Tenk på det du!! Ja, det smaka sikkert forskjellig, men koffer ete det når det smaka rart?
Og sennepen, eg har alltid lurt på kva sennep eigentlig er, ein gul form for tomat? Neida, eg veit at den er laga av sennepsfrø. Men kva er no eigentlig sennepsfrø? Har du peiling? Korleis ser ein sennepsplante ut? Eg måtte rett og slett ”google” det! Men resultatet vart dårlig, det kom bare opp 3 bileter! Og ingen av dei viste planten, berre nåken middaga eller nåke sånn…jaja eg får vel ta det som eit teikn på at eg skal legge meg…og kanskje slutte å reflektere over usakelige ting?

Ingen kommentarer: