onsdag 31. oktober 2007

En løvetann-det må være sommerens siste!!


Tomt for grønt gras, blomstra og blad på trea!
Då er det offisielt begynt å snø her i Ålesund!!No går vi mot den kalde istida som vara fram til, tja mars, april? Det snødde no egentlig første gong i slutten av august, men sia den gong så har det ikkje snødd nåkke særlig, berre hagling. Off eg skal alltid vente til det blir så kaldt ute at eg ikkje orka å legge om til vinterdekk…bare tanken av blåfrosne fingra med neglebit gjer meg sjuk! Og for ikkje å snakke om panikk opplevelsen når du skal til å vaske deg på henda etter at dei har vore nedkjølt ei stund, offa meg, det kjennast ut som om du pressa fult av torna inn i finertuppen, og lange tjukke kanyle langt under neglen, sånn at du kan sjå nåla gjennom neglen faktisk!! Grøss og gru, det er bra eg har to flotte brødre disponible!! Litle brow e no heldigvis bilmek.lærling, så han kan låne verkstedet når han vil!! Hurra for bil.mek yrket og verksteda deira, og ja, brødrene mine, oki da søstre og, og foreldre og venna osv osv.
Eg må nok ærlig innrømme at det å få på vinterdekka er eit nederlag! Rett og slett fordi dei er så ufattelig stygge! Ikkje det at eg gidde å investere i nye, for da blir dekka meir verdt enn bilen. Men samtidig så er det vel litt greitt at bila matcha bilen nåken lunde? Ikkje det at eg seie at Sierraen er stygg – eg berre får det fram litt sånn indirekte…Etterkvar so kjem vel frosten, isen, snøen og sluddet på vegen, og i tillegg til det: Marita med Sierraen med bakhjulsstrekk. Dissa kombinasjonanen her passa dårlig saman, det skal eg love deg! Men men får no sjå kordan det går no da…om eg i det heile tatt får start på bilen i den tida…

Ingen kommentarer: