onsdag 3. oktober 2007

Lab og Michael Jackson


I dag var det duka for lab dag på skulen igjen, og siden sist vi hadde lab, som er manga mnd siden, har lab-kleda vært på botnen av ei pappekse, ganske så krølla sammen i ein krøll, resulterte det i ein særs krøllete uniform! Heldigvis var det ikkje berre eg som hadde lagt uniformen i ei kasse, det såg faktisk ut som om alle sammen hadde gjort det!! Eg lurte faktisk på om eg skulle varme opp ei kasserolle og gni over dressen sånn at den vart litt betre, men siden eg ikkje veit kordan resultatet kunne ha blitt - eller korleis eg får brannalarmen til å slutte å ringe, så fant eg ut at eg lik så godt kunne gå med den krøllete dressen! Strykejernet mitt kan eg ikkje sjønne kor eg har gjort av...dessuten er det vanskelig å skriver ordet "strykejern", eg skrive berre "strykehjern"...samme problemet med "vaffelhjern" jaja rare saker....
Laben starta med eit voldsomt brak i dressen til Fredrik, nei, han feis ikkje, men den rakna en eller anna plass..kanskje det står inne på sida hans? Ja, og masse latter er ein viktig del av forberedelsane til labdagen, få trimma magemusklane skikkelig av å gå på sjukepleien...6-pac heile gjengen! Tenke dei på fagskulen er bra fornøgde med at vi har labdaga så sjelden!!
Etter å ha fjerna agraffa og sutura,og sår dren, så var plutselig labdagen over...Vi var faktisk oppe på tekinsk fagskule på den opp-pussa lab'en, utrulig grei å være på faktisk! Faktisk litt sånn nedtur at laben er så fin, men dei dukkene som ligge der skulle jammen hatt ei opp-pussing dei og! Alle sammen ser ut som super fan av Michael Jackson, der dei har fått ufaglærte sjukepleie studenta til å utføre illegale plastisk kirurgi operasjone i ansiktet, med den formeininga om å bli meir lik han!! På bildet er forresten Michael Jackson dukka til venstre!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe genialt!!