laurdag 13. oktober 2007

Du må aldri....Jo, tenk for eg må faktisk det!


ohh- my neck! My neck is so ødelagt! Menmen, sånn kan det gå, og sånn gikk det. Møtte Siwa på moa en tur tidligare i dag, ho va litt herpa i nakken ho og. Ho fortalte meg at det var ein ting eg ikkje måtte gjere, det var å sleppe hodet fort ned mot brystkassa, for det gjorde skikkelig vondt...off, nei og nei, du må no aldri sei sånn ting til meg… "du må aldri..." for da skal eg love deg at eg gjer det...eg skal fortelle deg det at Siwa hadde aldeles rett om at det var vondt!!
Her om dagen, så åt eg ein stor del av kjernen på ein cantalope melon, som består av "slim" og steina som det ikkje går ann å tygge... og det skal eg love deg var ekkelt, men der kjem ein inn på det samme igjen "du må aldri”… Men så kjem kontrasten da: ”Marita, du kan spytte dei ut”. Nei, det kjem ikkje på tale altså!!
Fortid: "Marita, du må ikkje klippe i sengetøyet"...Ooops...Men ka kan eg kan sei da? "Det var ikkje fint sagt? "Du må aldri ta på stømgjerdet” - nei, så dum var eg faktisk ikkje, eg fekk heller lillebroren min til å ta på det...
Jaja sånn ellers så har det vore ein utrulig bra dag! Har hengt med Frank og Jonas og hatt ein utrulig koselig og artig kveld/natt. Kina restaurant kan faktisk være utrulig artig det! Servicen er på topp, blinkande bambus ting, masse ting over alt, og karane blir faktisk tatt for å være homofile, hehe, kanskje. Mens eg, jo eg e den som spør om dei har ope lenger enn til klokka 23, for så å gå 2258, og nesten bli angrepen fordi eg spurte om dei hadde ope lenger, mens eg går før klokka faktisk er der!! Masse latter på oss dinna kvelden her ja:)
Så må eg vel få sei det at eg har funne ut kor gjesterommet er: nr 215!! Hehe, og nøkkelen, den må eg spør etter med ein av dei som bur her. Men ja, det er mykje koseligare på min hybel!!Kva skal ein vel med ei seng når ein har solseng og sofa puter? Livet er hærlig folkens:) For meg som har dyne i alle fall!

2 kommentarer:

frank sa...

Dyne du? De fleste klarer seg utmerket med et kort teppe og hvite polar tøfler...

Mar!ta sa...

Ja, det er så sant, så sant! Men det er bare dei tøffaste folka, dei som lika å utsette seg sjølv for ekstrem nedkjøling, som greia seg uten dyne!!