fredag 12. oktober 2007

Pilot Seven


Du får vente til freddan', og så kom fredagen, og det var tid for rock'n roll!! Woho, har ikkje vore på konsert med Pilot Seven siden 1.mai for 2 år siden! Om du ikkje skulle vite det så består bandet av trommis Byron, el-gitarist Frank, vokalisten Jonas og bassisten Håvard. Alt for lenge siden sist konsert, så eg hadde ladda opp nakken min til masse head banging...i ettertid viste det seg at det ikkje var nok opplading alikavel...men ja en knall konsert var det i allefall!! Prøve å ta heilt av, men en blir så facinert av å sjå bandet ta av, sånn at en nesten berre blir ståande å sjå på:)
Faktisk ganske farlig å være på konsert, hvertfall når det e dts studenta der - dei hoppa overalt, og headbanging - skulle tru dei ikkje hadde gjort nåke anna, lura på ka dei egentlig gjer på "music track"? Eg blir no så svimmel at eg helde på å dette over ende...Dessuten skulle ein tru at dei vart slitne etterkvart, men nope, bare meir og meir energi, og villare blei headbanginga og!! Du store mi tid!
Hadde ein skikkelig artig rock'n roll kveld, og det var altså så koselig å møte igjen karane igjen! Så fekk eg no signert cd'en min!! Wohoooo ditta her e stas people!

Ingen kommentarer: