onsdag 10. oktober 2007

Siste lab dag


Jess, endå eit skritt nærmare til autorisasjonen min!! Eller, ja eg håpa no hvertfall eg ein gong får den...så då hjelpe det på med eit godkjent B-HLR og D-HLR kurs!! Hurra!! jaja alle som var der fikk no godkjent uansett så jaja, men eg satsa på at eg har lært noko:)
Rare saker at vi egentlig ikkje har lært å oppføre oss på lab'en enda...vi var værre enn nokon gong før, skikkelig merkelige studenta! Men ja, det er viktig å ha det kjekt sammen, sjølv om at det gjekk utover thorax-dukkene vi skulle få liv i...ein ting vi ikkje har blitt opplært i, er korleis vi legg ein person med ein fot og ingen hender i stabilt sideleie...ho som var "kurs-ledaren" vår sa at eg måtte slutte å tenke...Hege sa og eingong at det å tenke ikkje kledde meg...sukk...
Dagen vart avslutta av at vi skulle utføre ein gitt case, der vi blei filma slik at resten av gruppa vår kunne sitte å sjå på det i eit anna rom...eg og Hege måtte ta stein-saks-papir om kven som skulle ta kommandoen, og johoo Hege måtte være det:) Gjett om eg greidde å halde meg fokusert på å redde dukka under filminga då? Nope, eg måtte gispe etter luft mellom kvar innblåsning på dukka, og ein kunne berre høyre ein "ho-ho-ho" lyd mens eg blåste inn i dukka sin munn etterfulgt av ein latter som eg prøvde å halde igjen....jaja....Hege var den heldige som satt med ryggen til kamera og kunne smile litt ondskapsfult til meg...
seinare på kvelden var det duka for kaffi besøk i Skarbrøvika, med han Anders. Det var veldig koselig, og det var veldig godt selskap. Fekk slurka i meg ein del kaffi, men eg kan ikkje seie at eg følte graden av våkenhet blei noko betre, følte meir og meir og meir at eg blei forandra til ei kineser jente, skrå auge liksom, eg lura faktisk på kordan eit "morgentryne" ser ut på kinesera...i 2 tida fant vi ut at vi skulle ha psyjamasparty på torsdag, ansiktsmakse, tøffla og mat:) Det blir kjekt hihi
Forresten så er det Fredrik som er den proffe fotografen til bildet:)

Ingen kommentarer: