onsdag 3. oktober 2007

Mi gode Marte


I dag var Marte her i Ålesund igjen:) Åhh det var så koselig det!
Marte, mi Marte som eg har bada med ein gong i veka, eit heilt år! Marte som eg e så gla i Marte:)
Vi reiste no av stad og kjøpte ingrediensa til ein særs sunn matrett, type veldig grønn type inspirert salat! Mmm "skills" seie eg berre!! 
Gleda meg til å reise til Oslo å besøke ho igjen, då skal ho få øve seg på 
massasje leksa si på meg, siden ho studera fysioterapi, så skal vi lage den gode salaten vår! Eg trur vi er salat M'ane faktisk, dyktige på den fronten:) 
Kanskje ikkje så dyktige på å ta bilde?? hehe viktig å zoome inn på tenna!!
Når eg kom heim igjen, så åt eg forresten opp resten av salaten! Tenkte faktisk på den heile den tida eg var ute av hybelen! Så det var utrulig godt å få satt tenna i den igjen...no, no har eg bare lyst på alt anna, sjokolade, kjeks, tja det meste som går ann å ete faktisk! Gleda meg til dagen i måra...då har eg mange fleire tima på å bruke på å ete ting! Som Olav sa eingong: det e ete e utrulig fett, det å bli mett- det er berre ein bonus!!! Åsså kjeme Sissel på besøk i måra:)Hurra:)

Ingen kommentarer: