onsdag 12. september 2007

sushi


I dag var dagen for å ete sushi - igjen. Eg åt sushi for ca 1 år sidan, og kan ikkje seie at eg har lengta etter smaken på det, men eg har lengta etter den komiske opplevelsen:) No fekk eg narra med meg Siwa og Benedikte på tur...hehe...vi for på "Sunn og nam" og bestilte oss 9 sushi bita. Eg må innrømme at ditta va dei største sushi bitane eg nåkken gang har sett, så det kunne nesten sjå ut som dei hadde flådd ei heil flyndre og lagt litt ris under den. Jaja, så begynte opplevelsen, først så fekk eg voldsom hjertebank siden hjernen fortalte meg at ditta her var noko eg avskydde forrige gang eg åt, men det dunka også litt ekstra når eg tenkte over kass reaksjon Siwa og Benedikte ville ha på heile greia. Stakkarsane som eg utsatt for ditta her, men dei var jammen tøffe og smakte på det som gjekk an å smake på. Joda den første biten gjekk ganske greit ned den, etter å ha tygd nåkken ganga så måtte vi rett og slett bare svelge ned for å ikkje kaste opp...og det var faktisk ikkje den rå laksen som var problemet her, det var risen. Det kjentes ut som om dei hadde kokt den i sjø vatn, for så å marinere den i sjøvatn, og deretter dyppe den i sjøvatn igjen, ussj for ein ekkel saltvannsris. Bit nr 2 var værre, då skulle vi ete ein bit med sånn svart tang-tare-gras opplegg, nei fysj, det kan ikkje være folk som lika ditta der!! Eg får brekninga berre eg tenke til bake på lukta, smaken og konsistensen. Den var seig, og hadde ein heilt intens smak, det kan rett og slett ikkje beskrivast, men eg vil heller ikkje anbefale deg å oppleve den heller!! Bakepulver eller gjær må bare ha vore ein av hovudingrediensane her, for dinne biten vokste og vokste dess meir eg forsøkte å tygge... Vi fekk og nåkke grønt ekkelt greier, som var utrulig vannvittig sterkt, det fekk Benedikte erfare, med berre å ta 1 riskorn, med bittelitt sånn grønt greie på, då var vatn glaset godt å ha...Etter å ha velta den svarte tare-tang-sjø gras greia nåkken ganga rundt i munnen måtte vi rett og slett bare spytte den ut...for no var det jammen ikkje langt før at vi kasta opp! Litt flaut å sitte på eit bord rett att med kassa, og med ansiktet vendt mot alle andre folka som åt...mmm, sikkert kjempe kjekt for dei å sjå på jentene som åt sushi, og som sat å brakk seg mens tårene fylte seg opp i augene og som prøvde å spytte maten ut i handa litt diskre, men det var egentlig ikkje diskre alikavel... Alle kina og japan folk eg har møtt har vore slanke, kanskje det er fordi dei rett og slett ikkje orka å ete maten, dvs sushien, som dei får til alle måltida sine? Eller har dei anna mat der Siwa?
Etter på for vi og såg Shrek 3. Må innrømme det har vore den mest artige kino opplevelsen - ever. Ikkje fordi den var så himla bra, men fordi det satt ei dame bak meg med verdens artigaste latter! No skal eg sove...i går la eg meg 2050(!!!!) og sov til 0730, no svir det i augene mine...auuu

6 kommentarer:

frank sa...

Ja jeg er imponert!!
hehe har selv bare spist 1 bit sushi, og det var på samme sted dere spiste. (har ikke blitt noe mer sushi på meg etter det) Kansje det er noe med plassen? Ikke sikkert de er så gode på sushi der...
Vel vel, hadde vært morrsom og sett på:)

Mar!ta sa...

heha ha det er heilt sikkert dei som rett og slett ikkje klara å lage sushi! Kanskje dei bruka gammal fisk? Vi får ta å gå å ete en bit sushi når du kjeme hit igjen...hehe:)

frank sa...

Hehe ja klart jeg blir med, men tror ikke jeg bestille mer en maks 2stk;)
Kansje vi kan ta det 11okt kl 18:00...

Mar!ta sa...

Ja så kult!!! Eg e med hehe
Skal du til Ålesund altså?

frank sa...

Ja kommer torsdag og blir til mandags morgen kl 04:50 eller noe;) Vi skal spille på fila den fredagen, men har ellers tid som må fylles opp. Tror nok sushi blir en bra ting da. hehe eller?

Mar!ta sa...

å så kjekt med konsert igjen da:) Korti på fredagen dokke ska spele?
hihi det trenge nødvendigvis ikkje være sushi, men det hadde vore veldig koselig å møtt deg igjen:)