tysdag 11. september 2007

Koffer kan ikkje eg sjå, når vit-ser


I dag så tenkte eg rett og slett at eg skulle ta å få deg til å smile, så da skal eg ta å skrive ned nåkken vitsa:
- Alle barna heitte Markus, untatt Kåre, for han heitte Per Atle
- Alle barna likte å rape, untatt Lise, hun likte å fise
- Kvifor kan ikkje eg ha arr i handa, når Mârta har Ari Behn?
- Kvifor kan ikkje"M" være "H" når NRK?
- Kvifor kan ikkje handa le, når Lofoten?
-  Kvifor kan ikkje du være kul, når Marita?
- Kvifor kan ikkje eg skvette, når kortstokk?
- Hvorfor gå over på grønt, når man kan bli overkjørt på rødt?
- Hvorfor kan ikke jeg le, når Zalo?
- Hvorfor kan ikkje jeg omkomme, når ytterdør?
- Hvorfor kan ikke jeg vinne, når gelètopper?  
- Hvorfor vil ikke jeg, når spinnvill?  
- Hvorfor kan ikke jeg hoste, når Morten Harket?
- Hvorfor kan ikke jeg ramle, når asfalt?
- Hvorfor kan ikke jeg være slik, når Olav Tryggvason?
- Hvorfor være vill alene, når man kan være Willy Flock?
- Hvorfor kan ikke jeg bite negler, når Ludwig van Beethoven?
- Kvifor kan ikkje du være firkanta når Runde Marita?
- Kvifor ror ikkje du , når rosin? (ehh ?!?)
- Kvifor greier ikkje eg å lage vitsar?
Nei no skal eg slutte...

Ingen kommentarer: