torsdag 20. september 2007

Bleike pannekaka


Middag - off alltid en vanskelig sak å finne ut av...tenkte eg skulle ha fiskebolla i dag, men siden dinna kvit saus laginga mi ikkje alltid går som den skal, og siden eg har drukke opp all melka i huset, så måtte eg lage noko anna. Så da tok eg rett og slett en "riste miks", der eg berre skulle tilsette litt vatn - så vips så hadde eg ei pannekake røre. Men det eg alltid har tenkt over, og faktisk blitt ganske irritert over, er det faktum at den første pannekaka aldri blir sånn brunfarga!! Eg steikte og eg steikte, men nei, pannekaka ville rett og slett ikkje bli brun, sjølv om plata hadde stått på lenge, og pannekaka låg i panna lenge. Som du sikkert veit sjølv, så ser pannekaka mykje bedre ut om den er litt "steike farga" enn om den ser ut som et A4 ark (som er rundt då selfølgelig). Jaja så tok eg den no vekk frå plata og heiv oppå neste...vips, på under 30 sekund var pannekaka nesten svidd, og eg frykta heile hybel huset skulle bli evakuert frå røyken! Syns eg ser det for meg: eg står med ei svart pannekake og ei som nesten ikkje ser stekt ut, og brannmenna bare ler av meg fordi eg ikkje greie å steike ei "perfekt" pannekake...
Men til bake til saken,eg hadde røre nok til 1 sånn kake til, men då skjedde det igjen, den ville rett og slett ikkje bli brun!! Eg steikte og steikte og steikte...men neida, dritt pannekaka såg like rå ut! Eg gav meg ikkje, den låg der på sterk varme...men til slutt reiv sulten så i kroppen at eg bare måtte ta den av...då var den bleike pannekaka blitt heilt stiv og tørr...Syltetøyet som eg åt attmed, det var forresten utgått på dato, men det såg eg selfølgelig ikkje før etterpå...men frykt ikkje, eg trur det går bra med meg fordi om!

Ingen kommentarer: