søndag 16. september 2007

Fri og frank

Åhh katten irritera meg!! Prøv å ta på deg i svart bukse i nærheten av ein kvit katt! Det seie seg sjølv, det går ikkje uten at buksa blir kvit av hår!! Og når dinna firbeinte hannkatten i tillegg skal gå å stryke seg opp etter alt som går ann å stryke seg opp etter, og alt som går ann å irritere, er det utrulig irriterande å ha ein katt i huest...Han va faktisk "bortkomen" i 3 daga, men så fant eg han igjen, og då hadde han blitt enda meir klengete enn ka han har vore før, greitt nok så sakna eg han når han var vekke, men åhh kor deilig det var å ha "fri" ei lita stund!!No går det ikkje å sette seg ned uten at han skal klatre opp på fanget, lese bøker- nei, då skal han ligge oppå bøkene, han prøve å klatre opp beina når eg står, og mjaua heilt til han får augekontakt med meg, eller i det heile tatt å skulle kunne gå her inne når katten e i vegen for kvart eit skritt du prøva å ta - det resultera alltid at snubla inn i nåke for å unngå at eg trakka på den stakkars søte katten...åhh katten e no overalt!!! Nei, eg e gla eg e singel...

Ingen kommentarer: