søndag 23. september 2007

Sporlaust forsvunne


I går så såg eg ein gedigen kveps som svirra rett vedsiden av øyret mitt, og som hadde kursen vidare inn i øyrekanalen min, sikkert for å lage bol og legge egg og sånne ting...men eg hylte så høgt at han for inn på badet..så fant eg den rett og slett ikkje igjen...men det gjorde eg i dag! Bzz, der var den, på tannkremtuba mi, i full panikk fekk eg kasta tannkosten i golvet, hylt så drøvelen sto ut av munnen, og slengt igjen døra på badet! Flugesmekke det hadde eg ikkje, så eg fant fram ei passande bok som eg skulle kaste på den, "Mentale knagger" heitte den...når eg lata opp døre på vidt gap, satt den seg bare ned på sånne lause ting, så eg hadde ikkje treft kvepsen om eg hadde prøvde ein gong...tanken om å spraye hårspray på den virka ikkje så veldig klok ettersom eg sikkert måtte brukt 2 flaske sånn at den skulle stivne til sånn at eg fekk kasta den i do og skylt ned..nei, det er så gale! Dessuten hadde eg ikkje 2 flaska med hårspray ein gong...så då fekk eg den geniale ideen om å hente støvsugaren og støvsuge den opp..eg fekk den opp og lata opp døra på gløtt igjen..no satt han stille, men jammen så tørte eg ikkje å støvsugen den opp, skaftet var for kort!! Etter å ha prøvd å funne på ei anna løysing måtte eg ringe på med naboen for å høyre om ho hadde ei flugesmekke...det hadde ho selfølgelig ikkje..eg måtte kaste bok på den...eg hadde no alltids ei psykologi bok eg kunne kasta på den og...eg lata opp døra, og ingen kveps å sjå!! Eg henta paraplyen min og flytta på alle tinga inne på badet, men kvepsen var sporløst forsvunne...eg har høyrt at nokre dyr kan lukte frykt, kanskje akkurat dinna kvepsen her hadde lukta så mykje frykt at han blei redd sjølv og stakk av? Teoriane er mange..eg syns det begynne å bli gale når du e så redd eit dyr at du ikkje tør å drepe det..så leve du faktisk i frykt om at innsektet skal stikke av, eller i værste fall angripe deg før du får angrepe den...

Ingen kommentarer: