tysdag 6. mai 2008

Om eg har ein skrue laus?


Ja, jammen var det lurt at eg fekk ein fagman til å sjå på bilen før den skulle vrakast. Tenkte det var greitt å høyre med ein som er "inn" i faget om rådføring på at eg skulle gjere det riktige valget - å vrake min kjære 4beinte venn - Bård Frode. LItt jekking måtte til sånn at vi fekk sjå litt under bilen og finne ut av kva som gjorde at bilen bråke og rista sånn. Etter ca 30 sekund i lufta så tenkte kloke mekanikar mann- Andrè å kjenne på dissa skruane til dekka - joda, klok det er han, for jammen om 3 av skruane var lause. ehhh..jahh ganske så flaut ja! 3 stk!!!
Vrake bilen kontra skru fast skruane med hjelp av ein faglært? Eg går for det siste alternativet, sjølv om det innebær utrulig masse flauhet dosert på ein gong! seriøst, skruane på bilen?!?!Det har eg aldri høyrt om!

2 kommentarer:

mr gunnar sa...

He,he... Ska sei. Eg hadde og vore ganske flau om eg hadde vraka bilen pga. skruane. :D Detta forbrukarsamfunnet altso, kjøpe ein bil, ikkje nøgd med han, så lat som noko e gale og vrak han... he,he. du e kul du.

Mar!ta sa...

"Eg gidde ikkje skru på hjulet, så då berre vraka eg den, så spara eg pengane som det ville kosta på verksted, og så får eg 1500 kr!!" Off ja, e så gale veit du =)

hehe "late som det er noko gale"? hihi eg har heller innstillinga "lat som om du ikkje veit det er noko gale" =)
e litt dumt at ikkje vrakpanten stige ettersom kor gamle bilen e!