måndag 26. mai 2008

Marita Betjent


Eg tar meg eit drops, ein lâkerol - cactus….Eg lurar forresten på kor mange lampar det er i taket…1-2-3-4-5-6……18 stk. Dessutan er det 18 stk på den andre sida av veggen også…hmm 18x2 =…ja det blir vel 36.
ER det ikkje fleire ting eg kan telle her inne?? Kor mange mursteinar er det her inne?? Etterpå eg har funne ut det kan eg telle kor mange folk her e her inne, kor mange med lyst hår, kor mange med mørkt hår…så kan eg lage statistikk for dei dagane eg er her inne…
Nei OJ, ein ting eg har gløyt å telle er kor mange drops eg har ete…det ser ut som om pakken seie at eg har ete alt for mangen...håpa bare ikkje dei er lakserande…
”overdriven bruk kan ha laxerende effekt”…oj dritt! Jaja Hakuna Matata.
Jo, eg får litt flash back til Sesam Stasjon og eg følar meg litt som Bjarne Betjent når eg sitte å telle ting...jaja snart ferie

5 kommentarer:

Mirjam og hunden Tanja sa...

hei! leser du til eksamen nå?

Mar!ta sa...

ja....eller nei, eg teller ting..Hehehe:)

Hilsen Bodil F.T. sa...

Hei her er jeg!! Du må ikke glemme å telle meg også - jeg er jo her, vet du ;)

Mar!ta sa...

1,2,3 innlegg her pluss det eg skrive no = 4 !!

Ånei du, eg har nok ikkje glømt deg:)

Hilsen Bodil F.T. sa...

Besøk bloggen min da. Jeg har utfordret deg :) :) :) :)