tysdag 13. mai 2008

Kakemonsteret



Dinna dagen her bestemte eg meg for å bruke heime, for å bake brød, og tja jammen om eg bestemte meg for å lage ei kake og!
Mens brøda heva, så fekk eg slengt sammen litt egg, og litt sånn sukker og sånne andre ting som er normalt å ha i ei kake, ditta her skulle bli ei suksess! Alt såg ut til å gå bra, den blei større, og jammen såg det ut til at eg hadde fått den jamnt ut i langpanna. Mmm hærlig lukt! Så skulle glasuren lagast, joda det gjekk no greitt, men den smakte no ikkje så godt, men men det skulle no botnen ta igjen for. Kaka vart ferdig, og den kjentes utrulig bra ut på konsistens. Eg greidde nesten ikkje vente til at den vart avkjølt. Omsider vart kaka avkjølt, og kaka vart sprøare og sprøare, nesten som eit flatbrød. Berre enda større, brunare og hardare. Nei og nei, Marita Runde hadde greidd det igjen, bake ei kake som ingen kunne ete! Eg prøvde no, men det kjentes ut som om eg tygde på noko tørt noko som eg aldri vil smake igjen! Så da fant eg ut at eg skulle leike med maten, du kan no sjå resultatet på biletet.
Neste prosjekt: støvsuge heile hybelen for tørre, harde og stikkande kakesmula!!

8 kommentarer:

hjemme bra sa...

VÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!

skummelt monster!

Hi hi hi

Mar!ta sa...

hihi det er jo bare meg jo:) hehe

mr gunnar sa...

har ikkje du lert at mat ikkje skal kastas? Trudde du lerte detta med vafflane på acts eg, matprodukt (mjølk) vert aldri så dårleg at det ikkje kan brukast til noko! he,he, eller... Trur du gjorde klokt i at du ikkje åt vafflane... :) Og stå på vidare med bakinga, du har ikkje vurdert å bruka oppskrift neste gong då?

Mar!ta sa...

Off jo, bestemor sa alltid at vi skulle tenke på barna i Afrika...mens ho dreiv å ga masse mat til måkene...goe bestemor:)
Hahaha "glømte" jo heilt å smake på dei vafflane, men det var litt tvilsomt da melka nesten kunne drikkast med ein gaffel! :)
hihi oppskrift? nei altså,oppskrift, jo det blir nok det neste gong, vil nok ikkje gjennom dinna prosessen her igjen:) hehe

Anonym sa...

Marita da....
Jaja, du blir nok flinkere etter hvert... :)

Du kan jo si at du prøvde deg på pepperkakehus av kakedeig eller noe sånt... hihi EKSTRA TYKT sjoko-kake-hus lissom...

Anonym sa...

hehe.. ja den var genial;)
du skulle ha skjert ut deigen når den var varm og mjuk i pepperkakeform og selt dei i butikken:)

Mar!ta sa...

Veldig bra forslag slekta mi!
Men å selge den i butikken er vel å dra den litt langt Mirjam?? hehe
Klagefristen er på 14 daga, så dei eventuelle kjøparane hadde nok funne ut at dei hadde blitt snytt før den tida:) hehe
Vil du kjøpe den Mirjam?? 599 kroner - special offer for you my friend:)

Mirjam og hunden Tanja sa...

hehehe...trokke det nei:P