måndag 31. mars 2008

Sol ute, sol inne


Ja, endelig mandag, ekje det det ein seie? Eg seie det i allefall. Mandag er ein bra dag, i allefall om ein har fri frå praksisen og kan bruke dagen til å redigere litt på bachelor oppgåva, også kalla ungkars oppgåva. Men det er vel ikkje akkurat den eg skal skrive om no. Eg tenkte nemmelig at eg skulle skrive litt om dinna varme store stjerna, også kalt sola. I dag så skein den, så forsvant den bak ei sky, så skein den igjen, så for den bak ei sky. Ja sånn fortsette det i lange tider. (Sjølv om tid eigengtlig ikkje kan målast i lengde, velge eg alikavel å forklare meg slik...)
SOla er ein bra ting. Men når det kjem så langt at det nesten ser ut som eit diskotek på hybelen når den skinne, så syns eg grensa er nådd. Men siden sola er ein bra ting, så valgte eg berre å ha eit liksom diskotek her inne. Eg har nemmelig haurt rykte om at kvar dag er ein fest. Og det er det jo:)

Ingen kommentarer: