søndag 16. mars 2008

On the road again - to Innvik


Tenkte eg skulle ta å reise heim til Innvik i dag, sånn at eg fekk litt meir ut av påskeferien:)Paazan var som alltid klar for tur, men for å gjøymte seg då han såg kattebyret...Ture heim til Innvik ja,den gang då. Etter å ha pakka tinga ut i bilen, og gjort meg klar til å farte, starta eg bilen og begynte å rygge forsiktig bakover. Eg la merke til ein rar lyd,men tenkte den ville gje seg etter litt. Då eg såg gjennom frontruta ser eg to spor i grusen, du store mi tid, eg hadde kjørt bilen min på felgen, dekket hadde sklidd av. Jaja ingenting å gjere med det, eg gadd ikkje begynne å legge på reservehjulet. Heldigvis var mamma i Ålesund, og skulle tilbake til Innvik den dagen, så da fekk vi stua alt mitt inn i bilen hennar og begynt på vegen heimover. Det gjekk ikkje så veldig fort siden mamma ikkje likar å kjøyre når det snør, og siden ho stoppar så fort ho ser antydning til bil bak seg. Men egentlig så gjekk det i samme tempo som Sierraen ville ha gått på tørre og bare vegar,så ingen klaging fra mi side.

3 kommentarer:

yusufyusuf sa...

Great photos....

www.yusufyusuf85.blogspot.com

Mar!ta sa...

Thank you very much:)

Hilsen Bodil F.T. sa...

Flott du kom velberga heim til påske! høres nesten ut som når 91 Stomperud skal heim til jul ;) Men nå kan du altså nyte sol og snø heime i Innvik. det treng du som er en travel student!! Han en fin dag!!