tysdag 4. mars 2008

Knut

Eg har nettopp lese litt fort om ein isbjørn ved navnet Knut, som helde til i ein eller anna slags form for dyrepark ein eller anna plass i Berlin.
Ein liten isbjørn unge vart tatt vare på av menneske og vart tam. No sto eine overskrifta på dagbladet og var som følger "kjæledeggen er blitt en psykopat". Ditta her innlegget vart laga etter at isbjørnen prøvde å ete ein 3 åring som låg og såg på bjørnen gjennom ei tjukk glassrute. Du store mi tid, ka e ein isbjørn da? JO no skal eg fortelle deg, ein isbjørn er ein kvit bjørn som går på isen, og ete sel og fisk og kanskje til og med menneske om den får tak i dei, også tar den seg ein svømmetur i ny og ne. DVS, eit slikt dyr kan er farlig, jo dei er farlige, faktisk!
Eg vil no påstå og seie det at det kanskje ikkje er Knut som er blitt psykopat, men dei menneska som trur at eit stort farlig dyr, skal bli "omvendt" til å bli ein koselig, snill kjæledegge som kan gå inne i leiligheita uten å klore opp sofa, tygge på sko, og lære seg å gå på toalettet (definisjon av å gå på toalettet i innlegget under). Alt kan ikkje bli gjort av menneske- faktisk!!
Eg må vel nevne det at det også er nevnt i innlegget at Knut er blitt ein psykopat pga overstimulering, kan ein vel kalle det. Ja, er det noko rart da? Når han er liten og søt og ikkje kan ta eit så voldsomt stort jafs av deg, då skal han få masse oppmerksomhet, men når han blir 70kg pluss, så er det ingen som vil nærme seg han. Jaja, det er jo fornuftig, men då blir jo plutselig Knut heilt aleine...

2 kommentarer:

Hilsen Bodil F.T. sa...

Hvordan går det med Knut?
Fryser han på potene sine? Kan du ikke ta han inn i varmen, Marita?

Mar!ta sa...

ja eg trur han er litt kald på beina, men eg er så redd for at han skal ete opp katten min om eg tar han med inn hit..
eg fekk og spm med ei lita jente ein gang om isbjørnen kunne smelte, så eg tør egentlig ikkje å satsa på at han ikkje gjer det, inntil det motsatte er bevist:) hehe