onsdag 19. mars 2008

Fakta som du kanskje ikkje var klar over var fakta


”Sjiraffer har bare behov for 10 minutt – 2 tima søvn kvart døgn”. Det er heller ikkje berre sjiraffa som søve lite. ”Elefanta søve berre ca 2 tima kvart døgn”. Så, om du ser ein elefant som står heilt stille i meir enn 2 tima, så er det mest sannsynlig død. Det har nemmelig blitt observert ståande døde elefanta.

”Dromedaren ete alt den kjem over i ørkenen” – derfor ikkje la deg lure av karavane i ørkenen – spring. Og når vi er innom springing kan det nevnast at nokre haia svømma i åttetall når dei blir skrømt. Men ikkje bry deg om det, spring i eit eitt tal du, så kjem du deg i allefall vekk. Eg sjølv pleie å springe i eit stort fem tal når eg blir vett skrømt…

”Nebbdyret er eit kloakkdyr som held til i det austlige Australia. Den tilbringe opptil halvparten av livet sitt i vatn på jakt etter mat”. VI kan trekke tre konklusjona ut frå ditta her:
1.Nebbdyret er ein dårlig jegar
2. Nebbdyret har høg forbrenning og er svolten meste parten av tida
3. Kanskje nebbdyret skal innsjå at det ikkje er så masse mat i kloakken??
Beltedyret svege så mykje luft at den kan flyt i vatnet. Her er det mulig å trekke den konklusjonen at beltedyret har betydelig gassavgang. Eg trur forresten eg kjenna ein del menneske som kan flyte i vatn.

”Gresshoppen har bitende munndeler” – jess, eg visste at eg og grashoppa hadde noko til felles!!
”De fleste eldre mennesker har redusert hørsel, og vanligvis er den blitt såpass dårlig at de ikke oppfatter den høyfrekvente gresshoppe-sangen mer. De kan si at gresshoppene har blitt borte, men det er nok feil”. Ja, det er godt å få avklart fakta her! Kjære eldre folk: om dokke ikkje høyre grashopper, så har dokke dårlig hørsel!!

”Kaninunger fødes nakne”… det er bra dei kler på seg etter kvart…nudist kaniner er ikkje bra vil eg tru. Men på same tid kan eg vel ikkje sei at eg har sett ei påkledd kanin før??

”Måser eller måker er sjøfugler som forekommer i samtlige verdenshav, og som har hvit og/eller grå fjærdrakt, ofte med svarte tegninger eller hoder”. Det er altså ikkje alle måse/måke som har hode… ohh eg vil ikkje møte ei hode laus måke, og i tillegg er det nokre av dei som har med seg svarte teikningar!! Wææ

”Arten europeisk muldvarp fins blant annet i det sydlige Sverige”. Woho, la oss åka til sverje

”Det norske navnet tilsvarer det tyske «augenstecher» og refererer til folketroen om at øyenstikkere kan stikke ut øynene på mennesker”. Eg må no ærlig innrømme at eg var ein av dei menneska i dinna gruppa her…nesten sånn at eg trur på det enda, for dei er så nærgående dissa dyra!! ”De er ikke en gang i stand til å stikke”, og enda godt er no det!

Mine sjokkerande fakta er funne på Wikipedia

2 kommentarer:

Hilsen Bodil F.T. sa...

Sto det ingenting om at vi får kanel fra puklene til kamelen?

Mar!ta sa...

Hehe...nei det gjorde ikkje det. Dei har ikkje gått i dybda på kamelen.Det burde no ha vore med litt om kanel siden alle har ein eller anna linkt til krydderet!!