torsdag 14. februar 2008

Valentines


Valentines. Hmm ein merkelig dag, ein dag i året då du skal gje kort og blomar, og ein bamse som helde eit hjerte med teksten ”I love you”, til nokon du er gla i. Seriøst, ein av 365 dagar? Nei, koffer ikkje lage det til sånn at det er ”fri” på valentines, og resten av dagane i året kan ein bruke på å minne andre kor gla ein er i andre? Som eg sa til søstra mi (som lovte meg å være min fasta valentines is-etar-kompanjong, før ho gifta seg..hehe) at valentines e dagen då dei single skal sørge over berre å være ein, mens resten av året skal ein fryde seg over at ein berre er ein…eg lurar på om det er ein trøste tanke eg har laga meg sjølv, men nei, det vil eg ikkje innrømme!
Men visste du forresten grunnen til at vi (eller nokre av oss) feira valentines day? Valentine var visst ein martyr, så skreiv han eit brev til kona si med avslutninga ”Your Valentine” eller noko sånn, rett før han døydde, so de.

Ingen kommentarer: