tysdag 12. februar 2008

Eit opprop: i mot kvitvasking


Inne på Facebook i dag la eg merke til ei reklame til venstre på skjermen: "hvite tenner 1 kr".
Du store mi tid, ka i alle verdens dagar? Eg vil no vel ikkje kjøpe tenner, æsj!!
Er det virkelig sånn at tannlegene trekker tennene til uskyldige mennesker, og sel dei over internett, til den svært rimelige prisen: 1 kr??
Her kastar du so og sei 1 kr til kråkene, for dei tennene kan du nemmelig ikkje bruke, ikkje når dei har blitt kalde, og har tørka - for da blir dei øydelagte...Ikkje la deg lure!!!! Å lage smykke av dei, eller anna tilbehør, er vel heller ikkje så populært da du kan bli tatt for å være ein kannibal (?!??) eller ein anna slags form for kannibal. 
Heller ikkje det å plassere dei på rekke og rad på peishylla er så veldig aktuelt, eller attraktivt. 
Tannhjul? Kan det være eit forslag?
Eg som frivillig lot tannlegen trekke mine 4 visdomstenner, for så å betale mange tusen, så vil han ha nok ei krone til ut av dei tennene?? Heile 4 krone det faktisk!!! Eg har blitt utnytta- til det maksimale!!! Først for tusner, så for kroner! Og som vil alle kjenner til etter år med å kveike fyrstikker så blir ører til millioner! Og når ører blir til millioner, kor mange milliona blir ikkje kronene til då?
Er det tannlegane som drive med slikt salg over internett, eller er det rett og slett foreldre til barn, som endelig har fått barne sine til å lirke melketennene ut av den siste syltynne hudfolda som helde dei igjen i munnen, før dei "lodda" dei ut på nettet? Bare for å tjene inn 1 av dei kronene som dei legg i eggeglasset? Nei fysj - ufyselige greier!!!
NEI !! til kvitvasking av tenner

3 kommentarer:

Anonym sa...

-Meinte du tannibal, eller?? Kanskje du har løysinga på straumgåta di her: det er den griske tannlegen som har fått dårleg samvet, og betalt straumen din!

Hilsen Bodil F.T. sa...

meeeget morsomt!!!! no levve æ læng

Nunne sa...

haha, gøyalt innlegg.... fikk meg en god latter....