onsdag 6. februar 2008

Strekker seg litt lenger??


Nei, hoff og hoff. Å strekke seg. “Ingenting er som å strekke se etter at ein har stått opp?” . Nei og nei, feil! Ingenting er som å stå opp uten å måtte strekke seg. Å strekke seg er noko heilt forferdelig, eg strekke meg ALDRI. Det byr meg i mot. Eg kan faktisk rett og slett ikkje sjå på at folk strekker seg, det er så ekkelt. Koffer eg syns det veit eg ikkje, men det er bare noko med det fenomenet med å strekke seg. Om det er nokon i nærleiken av meg som strekke seg så får eg faktisk frysninga, heilt sant. Eg må rett og slett berre snu meg vekk. Og enda verre er det når den typisk strekke seg lyden kjeme, offffff – frysninga all over the place!!!Meir er det rett og slett ikkje å seie.
Laban seigemenn har ein teit logo – strekker seg litt lenger, kanskje det er derfor eg ikkje er så glad i seigemenn/ damer/ sure dritt skrikerunger?
Bildet av eit menneske som strekke seg var rett og slett upassande å ha her, sensurert faktisk...får nøye meg med ei seig dame

3 kommentarer:

Hilsen Bodil F.T. sa...

Stretch or starve!!!

Fredrik sa...

Da må jeg passe på å strekke meg skikkelig godt når jeg er i nærheten av deg.. jeg er facinert av sånne ting ;)

Mar!ta sa...

åhh no!! Eg synst det nesten er på grensa ditta profil bildet ditt! hehe neida:)
Streach or starve?! hehe så artig!! DÅ vil eg heller "starve" for ei stund:)..lever ikke bare på brød alene :) hehe