søndag 3. februar 2008

Kalkun party


Joda, no var det nok ein gong duka for kalkun party, datoen var 3.februar. Sida eg har ein komfyr på størrelse med ein mikrobølgeovn, veit eg at det ikkje hadde vore så lurt å prøvd å pressa heile kalkunen inn i der…eg veit at Mr.Bean har prøvd, og det gjekk jo ikkje så veldig bra….og heller har eg ikkje nok sitte plassar her, så då måtte nåken ha sutte i gangen, og nåken inne på toalettet med asjetten i fanget eller på toalettsetet, men i staden for ditta her så fekk eg altså låne leiligheta til mi gode venninne, Grete. Klokka var to då vi begynte å lage til dinna her svært formelle middagen, der heile 13stk var invitert! Ville det verkelig bli nok mat? Joda måtte bare ta sjansen på det. Førre gang det var kalkun party var det eg og Lars Ole som var meister kokkane, då vi debuterte med å overraske alle med ein førsteklasses middag om eg kan sei det slik, jo – eg kan nok sei det slik ja!! Og då var vi ganske mange, 10 stk trur eg, og jammen om det var masse ”left overs”.
Når klokka var vel 18, var alle gjestane komne, vi krevde til og med ein medbrakt stol, og så alt var klart til å bli satt ut på bordet;
  • kalkunen
  • poteter
  • saus (som var veldig god)
  • Surkål og raudkål
  • Løk
  • Ein miks av ananas og paprika x 3 farga
  • Grønsaker
Men det som var så dumt, var at kalkunen var blitt heilt svidd, og potetene var ikkje skikkelig kokte, surkålen var tørr og raudkålen var grøn, og heile måltidet vart spolert, alle måtte reise heim, svoltne og ete tørre brødskive. Neida, alt gjekk som det skulle, og alle vart mette, og masse resta som Grete måtte ete opp i løpet av dei følgande dagane, pluss ein sekk med poteter =) hehe
Hurra for at kalkunen lever (levde) sånn at dei kan bli mange fleire sånn at vi kan ha mange fleire kalkunparty!! Amen

Ingen kommentarer: