onsdag 30. juli 2008

Jobben


Innleiing
Her må eg nesten henvise til tidligare innlegg då eg har sagt noko liknande som "eg fekk ikkje jobben, men då dukka det vel noko anna opp..".
Men her må eg faktisk legge meg flatt ned og innrømme kor feil eg kan ta!!Eg kan faktisk ikkje ta meir feil. Fordi det har ikkje dukka opp noko anna, men faktisk så har eg blitt tilbudd ein jobb på dag/aften på den samme plassen som eg søkte på. Utrulig kult.
Hovuddel
Eg våkna i dag i tolv tida (!!!) etter ein sein kveld på byen med Erlend, Stig og Eivind, med ein ganske bra feeling for dinna dagen her. Etter å ha rydda litt, og etter eg hadde fått sunge (heite det sunge? Eg syng, i går sang eg, skal synge, har sunge?!) ut sangen som var på hjernen min når eg vakna følte eg at eg måtte sette meg ned å lese litt i "biblioteker" men gullkant på sidene. Telefonen ringte, og eg trudde faktisk det var frå sjukehuset Stavanger, så eg svarte "hallo" med så koselig stemme som eg kunne, men det viste seg at det var ein telefonselgar som skulle selge meg DetNye. Etter 10 minutt ringte telefonen igjen, joda, då ønskte dei meg velkomen til ei kirurgisk avdeling på SUS. HURRRRRRA. Eg gleda meg!
Konklusjon
Nok ein gong visa det seg at ting ordna seg, om du berre lar dei bli ordna. Utholdenhet - og bønn. Amen.

Ingen kommentarer: