fredag 11. juli 2008

dag 4

Gunhild sin bursdag, noko som vi feira skikkelig med å sette oss inn på Peppes Pizza, og gå derifrå før vi fekk bestilt. Gratulerer med dagen beste vennen min!
Det var utrulig godt å drikke melk i dag, eg måtte ha meg 1 liter med melk i dag då eg følte eg leid av mangel på kalsium og hadde på følelsen av at skjelettet mitt begynte å bli avkalka.
På kvelden følte meg meg heilt tom, eg måtte bare legge meg ned på tribuna for meg sjølv, og berre være der, lytte og puste. Etter litt så ser eg ho mamma, og etter ein god samtale med ho mamma Kari vart alt so mykje bedre. Mamme er så klok. Mamma er best. Tenk å ha ei så flott mamma som meg då! Heldiggrisen Marita! Det rare er faktisk at mamma veit kordan eg har det før ho har prata med meg. Eg skal bli sånn som mamma når eg blir stor jente.
Eg måtte legge meg tidlig i dag, klokka var knapt blitt 23 då eg følte augenen såg ut som boller som var ferdig etterheva. Og det gjorde dei også. Det er godt å få lagt seg ned litt for seg sjølv, samla tankane og være stille. Så er ein ikkje aleine alikavel - er det ikkje bra vel??

Ingen kommentarer: