søndag 13. juli 2008

dag 6

Siste dagen. Det var ikkje bare eg som var totally tom for batteri i går kveld, mobilen min hadde også tatt natta, faktisk sånn at eg ikkje våkna før lenge etter eg hadde tenkt å stå opp - men det var bare godt å få sove litt.
Vi fekk pakka sammen teltet, og det var litt tris å tenke på at det kjem til å være lenge til neste gong eg skal ligge i telt igjen. Dei guleflekkane på fotballbana vitna om at det var mange andre som hadde hatt vekkerklokker som hadde virka.
Eg sa at eg alltid blir så fasinert over kordan eit så stort telt skal ned i ein så liten pose, vel eg blir berre frustrert med tanken når eg skal slå ned teltet at eit så stort telt skal inn i den lille posen. Men eg fekk det til, etter at posen hadde rakna so masse at det nesten ikkje gjekk an å bære det.Vi fekk satt oss oppe på tribuna då vi tenkte vi berre vi skulle ha med oss første halvdel av gudstenesta før vi for mot Ålesund igjen. I full fart vart det sagt hade til folka, og tida var komen for å reise. Trist. Tida går liksom så alt for fort når ein samlast på dinna måten her. Det er så mange eg kunne tenke meg å prate meir med, men så skjer det ikkje alltid som ein planlegge. Jaja.
Det var godt å få oppsummert stille i sitt eige hovud på bilturen nordover igjen, og tankane spinnna og spinna. Men det er godt å tenke - ikkje sant Gunhild:) ?!
Eg syns det har vore ei fantastisk veke på Oase, og har med meg masse heim igjen. Som festivalsjefen sa: "vær velsignet, og vær til velsignelse". Amen.

Ingen kommentarer: