onsdag 23. juli 2008

Fretex og div.



Meg og Gunhild på tur - igjen. Dinna gongen her heldt vi oss innafor Ålesund kommune, faktisk så for vi berre inn til byen og litt i omegn der.
Etter ein god lunsj på LysPunktet fant vi ut av vi skulle traske litt i byen og sjekke ut litt butikka. Turen gjekk innom Fretex, og der fant vi jammen mange komiske ting som lukta 4 kg støv og gammalt skap. Eg vart tett i nasa, men det var som om støvet reska litt nasa mi medan vi var innom butikken slik at eg kunne ta del i dei monge ulike støv luktene i butikken.
Vi fant oss nokre kule klede som vi berre MÅTTE prøve. Og det gjorde vi selfølgelig.
Etter masse latter gjekk turen vidare til bowlinghallen. Meg mot Gunhild. Eg vant. Hurra:)


Etter bowlingen for vi heim til meg å slappa av, såg vi ein eller anna romantisk kokke-film, og etter det måtte vi rett og slett berre komme oss ut ein tur. Turen gjekk opp alle trappene mot fjellstua før den tilslutt endte ute med Anders Egil som vi ikkje har sett siden alt for lenge siden! Etter masse ting vi fant på vi skulle gjere dinna dagen her, var vi slitne begge to, og endte med å legge oss ganske så masse forseint...igjen.

Ingen kommentarer: